2010年11月19日

18 / Nov Thursday

ついに~この時期がやってまいりました!!

毎年11月の第3木曜日といえば!
といえば~・・・・












ボジョレー(ボージョレ?)ヌーボー解禁でございます。

 この話題性がさすがだな~と毎年感心します。いつもはワイン系は飲まないんですが昨日はやっぱりボジョレーですよね~!!!!できたてのピチピチな感じを友達みんなで楽しく頂きました。私が昨日いただいたコレはかなりすっきりで美味しかったです。



3rd thursday on Nov...Yes,Beaujolais Nouveau came out Yesterday!hoo woo!!
have anyone tried yet??to be really honest I don't drink Beaujolais Nouveau every year.but I think it's great to have a bottle with friends for fun!I really had a great time with my friends last night.

hope everybody will have lovely weekend!