2010年8月31日

Holiday report!!!

8月19日~24日まで夏休みをいただきました。私は心の故郷ロンドンに行ってきました。

向こうではシアターに行ったり、、、、





友達の家でBBQをしたり、、、、(ネコちゃんや友達とも2年ぶりの再会です)



昔住んでたとこに遊びに行ったりしました






運よく雨はなくて日本ほど暑くもなく楽しいホリデーでした!!!エナジーチャージ完璧です!!
まだたくさん写真があるのでまた載せますね~




the salon was closed 19th Aug -24th as our summer holiday.
me Tommy went back my home town London!!!!:)

it was great!!!!!!!!!!!the weather was amazing grey.not too hot not too cold.
met my freiends went for a drink,theatre shopping etc....

had a lot of fun!!!!!!
there are lots more photos I would like to show you.I should be making a photo album that I can show you at salon!please pop into salon to check it out!
thank you~
have a nice day!