2009年11月4日

This is it !!!

we went to the cinema to watch M.J's film last night!
don't even know what to say....I mean this is it!to be really honest I didn't pay attention before he's gone!but hey hey hey He is fantastic!and really surprised me the cinema was completely full!and I could tell all the audience missed him.
hah god bless you M.J!we love you!

行ってきました!マイケルジャクソン、this is it!!
まさに、まさにthis is it!年齢は関係なく、少しでも彼と同じ世代を生きていたなら観なきゃいけない作品だと思いました。祝日ということもありましたが映画館は超満員で彼の存在感に改めて圧倒です。満員の映画館で映画を観たのはかなり久しぶりでしたが本当に良かったです。DVDも発売予定だそうですが、映画館で爆音で観るのがお勧めですよ~。上映が2週間延長されることが決定したのでぜひ行ってください!!!!!



ちなみに彼はうちのマイケルジャクソンです。よろしくお願いします(笑)フレンドリーなマイケルです。